مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-02اقتصادي

خیز کرونا دلتا در غفلت اصناف/ پروتکل ها رعایت نمی شود


واحدهای صنفی بسیاری علی رغم مصوبه های موجود و اخطار برای رعایت دستورالعمل ها به خصوص در شرایط قرمز، این نکته مهم را رعایت نمی کنند.

- دامن می زند.

در گزارشی میدانی در چند منطقه از پایتخت معنوی ایران با موارد متعددی مواجه شدیم که رعایت این پروتکل ها را بی اهمیت می دانستند.

هوا گرم است، ماسک نمی زنیم! زنگنه، فروشنده یک سوپر مارکت در خیابان کلاهدوز مشهد می گوید: بیشتر مردمی که برای خرید می آیند ماسک نمی زنند و فاصله ها را رعایت نمی کنند، من هم از صبح تا شب در این گرمای مرداد، طاقت ماسک زدن ندارم و نفسم بند می آید.

رأفتی مشتری این مغازه نیز می گوید: ای بابا! ما که دیگر خسته شده ایم ان شاءلله زودتر واکسن می زنیم راحت می شویم، آخر ماسکی که مدام با دست های آلوده روی صورت جابجا می شود چه ثمری جز تنگی نفس عاید آدم می کند؟ زارع پور خانمی که برای خرید به این مغازه آمده بیان می کند: همین آقای فروشنده اگر پروتکل ها را رعایت نکند، ممکن است در روز از چندین نفر آلودگی دریافت و یا به چندین نفر آلودگی منتقل کند، اگر شما به عنوان اصناف و کسبه مسائل بهداشتی را رعایت نکنید چندین خانواده را درگیر می کنید.

در پاساژی در شهرک غرب مشهد اوضاع دیدنی است، جمعیت بسیاری در حال ورود و خروج و خرید هستند اما شاید تنها نیمی از آنان از ماسک استفاده می کنند و از هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز کرونا دلتا در غفلت اصناف/ پروتکل ها رعایت نمی شود

خیز کرونا دلتا در غفلت اصناف/ پروتکل ها رعایت نمی شود