مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-02سياسي

گام بزرگ جهاددانشگاهی در راستای خودکفایی


نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: گام های بسیار بزرگی توسط جهاددانشگاهی در جهت سازندگی و خودکفایی ایران در عرصه های مختلف و رسیدن ایران به مرزهای دانش برداشته شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: گام های بسیار بزرگی توسط جهاددانشگاهی در جهت سازندگی و خودکفایی ایران در عرصه های مختلف و رسیدن ایران به مرزهای دانش برداشته شده است.

حجت الاسلام امیرقلی جعفری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در 16 مرداد سال 1359، اظهار کرد: فلسفه تشکیل جهاد دانشگاهی استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های علمی موجود در دانشگاه بود.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، افزود: استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود در دانشگاه برای حرکت جهادی در جهت سازندگی ایران یکی از اقدامات و ابداعات بسیار خوب حضرت امام خمینی(ره) بود.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب جوان هایی که در مراکز علمی مشغول به فعالیت بودند، به میدان آمده و با یک حرکت جهادی علم و عمل را با یکدیگر تلفیق کرده و با یکدیگر درآمیختند که به یک حرکت پویا در ایران تبدیل شد.

جعفری عنوان کرد: جهاددانشگاهی تا به امروز موفقیت های بسیار خوبی در زمینه های مختلف کسب کرده است، برای مثال پژوهشکده رویان یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بزرگ جهاددانشگاهی در راستای خودکفایی

گام بزرگ جهاددانشگاهی در راستای خودکفایی