مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-02سياسي

تزریق بیش از 155 هزار دُز واکسن در شهرستان رشت


فرماندار رشت با اشاره به روند واکسیناسیون در رشت گفت: بیش از 155 هزار دُز واکسن در شهرستان رشت تزریق شده که آمار تزریق روزانه در شهرستان رشت؛ هفت هزار نفر در روز ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی فتح اللهی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد محترم درمان و کمبود پرستار در بخش خصوصی به دلیل تفاوت حقوق در بخش خصوصی و دولتی و عدم انگیزه کافی برای کار در این بخش، نامه ای برای استاندار در راستای درخواست از قرارگاه ملی کرونا برای به کارگیری قانونی پرستاران بازنشسته تنظیم کردیم چراکه به کارگیری از پرستاران بازنشسته قانونی نیست.

وی با بیان اینکه خطر کرونا در کمین همگان است و عادی انگاری در این رابطه منجر به کاهش محسوس رعایت پروتکل ها شده است، افزود: ساده انگاری و عادی انگاری بسیار خطرناک است چراکه وضعیت خطرناک این موضوع به باور همگانی تبدیل نشده و برخی ها همواره خود را از این بیماری مصون می دانند.

فرماندار رشت با اشاره به روند واکسیناسیون در رشت گفت: بیش از 155 هزار دز واکسن در شهرستان رشت تزریق شده که آمار تزریق روزانه در شهرستان رشت؛ هفت هزار نفر در روز ثبت شده است.

فتح اللهی با ابراز تعجب از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور به ویژه در گیلان افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام مناسبات فردی و اجتماعی و همچنین تسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بیش از 155 هزار دُز واکسن در شهرستان رشت

تزریق بیش از 155 هزار دُز واکسن در شهرستان رشت