مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-02سياسي

ضرورت احیا و توجه به برپایی روضه های خانگی در محرم 1443 هجری قمری


مدیرکل تبلیعات اسلامی مازندران با تاکید بر اهمیت احیاء روضه های خانگی در مراسم محرم 1400، گفت: یکی از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی ،احیاء و توجه به برپایی روضه های خانگی در محرم 1443با رعایت دقیق شیوه نامه ها و موازین بهداشتی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری صبح امروز در پنجمین جلسه ستاد عملیات محرم این اداره کل با اشاره به اهمیت برپایی و احیاء روضه های خانگی در محرم 1443 هجری قمری، اظهار کرد: روضه و برپایی مراسم ها برای حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش در طول تاریخ اسلام هم توسط اهل بیت (ع) و هم بزرگان دین مورد سفارش و توجه بوده است و قطعا برپایی این مراسم ها و روضه ها برکات بسیار فراوانی برای جامعه و حتی خانواده ها خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت تعظیم شعائر الهی به ویژه برگزاری مراسمات برای حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش گفت: امام راحل فرمودند محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و این بیان ارزشمند معمار کبیر انقلاب خود بیانگر اهمیت برپایی مراسم های محرم و سوگواری برای حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود پیروزی انقلاب اسلامی را برگرفته از مبانی و فرهنگ عاشورا دانست و تصریح کرد: آثار و برکات فراوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیا و توجه به برپایی روضه های خانگی در محرم 1443 هجری قمری

ضرورت احیا و توجه به برپایی روضه های خانگی در محرم 1443 هجری قمری