مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-02اجتماعي

سیل به 4 روستا در استان زنجان خسارت زد


مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از ورود خسارت به چهار روستا در استان زنجان در پی بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه ها خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از ورود خسارت به چهار روستا در استان زنجان در پی بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه ها خبر داد.

صفی الله کرامتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام هواشناسی و اعلام هشدار نارنجی، روز گذشته به همه فرمانداری ها اعلام آماده باش کردیم و با توجه به بارش ها شاهد جاری شدن سیلاب و بروز خسارت در روستاهای وننق، ارتابلاغ، ولی یاران و محمودآباد بودیم.

وی تصریح کرد: در جریان جاری شدن سیلاب روز گذشته، تعدادی از واحدهای مسکونی روستاییان آسیب دید و سیلاب به بخشی از باغات و مزارع کشاورزان نیز خسارت وارد شد؛ این اتفاق در شرایطی رخ داد که سیلاب به بخش دامداری این روستاها نیز صدمه زده است.

این مسئول با بیان اینکه کارشناسان در حال برآورد خسارت وارده به مناطق مختلف هستند، افزود: بارش باران در تابستان قطعاً همراه با سیلاب خواهد بود و کشاورزان باید دقت نظر لازم برای پیشگیری از آب گرفتگی منازل و انتقال دام به مناطق امن را داشته باشند تا از گزند آسیب به دور باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل به 4 روستا در استان زنجان خسارت زد

سیل به 4 روستا در استان زنجان خسارت زد