مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-02سياسي

10 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کردستان راه اندازی شد


جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بر اساس ابلاغ سازمان بسیج تاکنون 10 مرکز تجمیعی واکسیناسون کرونا در شهرستان های مختلف استان راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علیرضا مدنی روز دوشنبه در جلسه استانی طرح شهید سلیمانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ سازمان بسیج مبنی بر راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در کل کشور تاکنون 10 مرکز تجمیعی در استان کردستان راه اندازی شده است.

وی افزود: سپاه تمام امکانات خود را پای کار خواهد آورد تا این مراکز بدون کمترین مشکلی راه اندازی شود و واکسیناسیون به حد قابل قبولی انجام گیرد لذا امکان افزایش مجدد آن در بعضی از شهرستان های کردستان وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: راه اندازی این مراکز تجمیعی گام بلند و مؤثری در کاهش بیماری کووید 19 و افزایش سطح ایمنی جامعه در برابر ویروس کروناست.

سردار مدنی افزود: ملت ایران نشان داد که هرگاه بخواهد می تواند ظرفیت های انقلاب اسلامی را گرد هم آورد و کارهای بزرگی انجام دهد که این همت را در دفاع مقدس، در برابر تحریم ها و تهدیدهای دشمن دیدیم و امروز نیز در مقابله با کرونا از این ظرفیت استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کردستان راه اندازی شد

10 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کردستان راه اندازی شد