مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-02اقتصادي

افزون بر 680 هزار مسافر در سیستان و بلوچستان جابجا شدند


رییس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: 683 هزار و 430 مسافر در 4 ماهه سال جاری در قالب 82 هزار و 855 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان شامل اتوبوس، - علیرضا کیخا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: جابجایی مسافر این مدت در استان نسبت به مشابه سال گذشته رشد 49 درصدی در جابجایی مسافر و 51 درصدی در تعداد سفر را نشان می دهد.

وی درباره وضعیت حمل ونقل عمومی برون شهری و چگونگی رعایت الزامات بهداشتی گفت: از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا تمام الزامات و پروتکل های بهداشتی نظیر فاصله گذاری اجتماعی به شرکتهای حمل ونقل عمومی مسافر استان اطلاع رسانی و علاوه بر این ناوگان حمل و نقل عمومی و ترمینال ها به طور مرتب ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

رییس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: همچنان از شهروندان گرامی استان درخواست داریم تا حتی المقدور از انجام هرگونه سفرغیر ضروری خودداری نمایند تا بتوان هر چه سریعتر جلوی شیوع ویروس کرونا را گرفت.

کیخا سفر با ناوگان عمومی مسافربری را ارزان و ایمن دانست و گفت: از مردم و مسافران درخواست می شود هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه 141 به اداره کل راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزون بر 680 هزار مسافر در سیستان و بلوچستان جابجا شدند

افزون بر 680 هزار مسافر در سیستان و بلوچستان جابجا شدند