مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-02سياسي

باز شدن آب سد برای مصارف کشاورزی و صنعتی صحیح نیست


نماینده مردم چادگان، فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تا جایی که امکان دارد باید خسارت کشاورزان را پرداخت کنیم تا آب سد زاینده رود برای مصارف کشاورزی و صنعتی استفاده نشود.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم چادگان، فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تا جایی که امکان دارد باید خسارت کشاورزان را پرداخت کنیم تا آب سد زاینده رود برای مصارف کشاورزی و صنعتی استفاده نشود.

حسین محمد صالحی دارانی در گفت وگو با ایسنا درباره کمبود منابع آب، اظهار کرد: موضوع اصلی مجمع نمایندگان استان که روز گذشته برگزار شد، آب بود.

بی عدالتی هایی در زمینه تخصیص منابع آبی وجود دارد و با توجه به تعادل بخشی که برای چاه های آب انجام شده، اجازه برداشت آب نمی دهند و پروانه ها نصف شده است، در این جلسه تاکید کردیم که مخالف باز شدن آب زاینده رود برای مصارف کشاورزی و صنعتی هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه هم اکنون بیشتر ظرفیت سد زاینده رود خالی است و ممکن است برای تامین آب شرب هم با مشکل مواجه شویم، استان باید به گونه ای این موضوع را مدیریت کند و تا جایی که امکان دارد خسارت کشاورزان را به دلیل خشکسالی پرداخت کنیم تا آب برای مصارف کشاورزی و صنعتی استفاده نشود، چراکه در غیر این صورت با مشکل جدی بی آبی مواجه می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز شدن آب سد برای مصارف کشاورزی و صنعتی صحیح نیست

باز شدن آب سد برای مصارف کشاورزی و صنعتی صحیح نیست