مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-02اقتصادي

افزایش صد درصدی کشفیات کالاهای قاچاق در اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: میزان کشف کالاهای قاچاق در یک سال اخیر بیش از صد درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: میزان کشف کالاهای قاچاق در یک سال اخیر بیش از صد درصد افزایش یافته است.

رامین صادقی 11 مرداد در نشست اعضای کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اردبیل اظهار کرد: یکی از راهکارهای مهار تورم در جامعه و افزایش قدرت خرید مردم مبارزه بی امان با کالاهای قاچاق در سطح بازار است که این موضوع علاوه بر کاستن از التهابات اقتصادی، سلامت اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی جامعه را نیز به همراه دارد.

وی به عمده کالاهای قاچاق در سطح ملی اشاره کرد و گفت: لوازم یدکی، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، پوشاک، دخانیات و موبایل از جمله این کالاهاست که در استان اردبیل نیز به همین نسبت گروه کالایی صوتی و تصویری، موبایل و لوازم خانگی از بیشترین فراوانی برخوردار بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل میزان کشف لوازم خانگی قاچاق را با رشد 26 درصدی یادآور شد و تصریح کرد: تعداد کشف لوازم صوتی، تصویری و موبایل قاچاق نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 70 درصد افزایش نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صد درصدی کشفیات کالاهای قاچاق در اردبیل

افزایش صد درصدی کشفیات کالاهای قاچاق در اردبیل