مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-02پزشكي

کادر درمان روزهای سختی پشت سر می گذارند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به جدی بودن مسئله خستگی کادر درمان، گفت: افزایش بار بیماری، طرح واکسیناسیون و کمبود نیرو سبب شده کادر درمان روزهای سختی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیامک محبی صبح دوشنبه با ارسال عکسی از بی حالی و خستگی کادر بهداشت، گفت: افزایش بار بیماری و دنبال کردن طرح واکسیناسیون در سطح استان و از طرفی کمبود نیرو باعث شده کادر بهداشت روزهای سختی را داشته باشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به عادی انگاری در سطح جامعه ادامه داد: باید اطلاع رسانی بیشتری به مردم به ویژه در زمینه استفاده از ماسک صورت پذیرد.

همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی بسیار ضروری است.

وی تصریح کرد: همچنان سفر، مهمانی، جشن، مراسم عزا و دورهمی ها در برنامه های مردم هست، این اقدامات بسیار خطرناک هستند؛ تعداد مبتلایان و افراد ناقل در سطح جامعه بالاست و شانس انتقال بیماری بیشتر شده است.

محبی افزود: در این مسیر هم مردم و هم مسئولان هر یک به نوعی نقش آفرین هستند، مردم با استفاده درست از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خودداری از تجمع در مکان های بدون تهویه، خودداری از تردد غیرضروری در اماکن عمومی و پرجمعیت و در نهایت با عمل به توصیه های پیشگیرانه بهداشتی و مسئولان نیز با توجه بیش از پیش به حساسیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر درمان روزهای سختی پشت سر می گذارند

کادر درمان روزهای سختی پشت سر می گذارند