مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-02اجتماعي

احتمال رگبار پراکنده در نیمه جنوبی استان تهران/ کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است


هوای پایتخت امروز (11 مرداد) قابل قبول است و بهبود کیفیت هوا طی روز و احتمال وقوع رگبار پراکنده در نیمه جنوبی استان تهران پیش بینی می شود.

- هوای پایتخت امروز (11 مرداد) قابل قبول است و بهبود کیفیت هوا طی روز و احتمال وقوع رگبار پراکنده در نیمه جنوبی استان تهران پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی چهار روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر و در نیمه شمالی استان گاهی با رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود همچنین امروز و فردا (11 و 12 مرداد) در نیمه جنوبی استان احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد که صبح امروز (11 مرداد ماه) افزایش ترافیک صبحگاهی و عدم وزش باد مؤثر باعث تجمع آلاینده ها خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

به تدریج با افزایش تندی باد طی روز پراکندگی آلاینده ها تسهیل می شود، هرچند با وجود احتمال تولید و تجمع آلاینده ازن در ساعات بعدازظهر و وزش باد نسبتا شدید و فراهم شدن شرایط لازم جهت گسیل گردوخاک در برخی مناطق مستعد، کاهش کیفیت هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال رگبار پراکنده در نیمه جنوبی استان تهران/ کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است

احتمال رگبار پراکنده در نیمه جنوبی استان تهران/ کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است