مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-02اقتصادي

نام نویسی 3963 نفر در آزمون حرفه مهندسان سیستان و بلوچستان


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: 3963 نفر در استان در آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی، معماران تجربی و کارشناسان ماده 27 نام نویسی کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: 3963 نفر در استان در آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی، معماران تجربی و کارشناسان ماده 27 نام نویسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ابوالفضل مهدیار 11 مردادماه اظهارکرد: متقاضیان آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی و طرح و اجرای بهسازی )تاسیسات مکانیکی (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی (طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک و همچنین رشته های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی و کارشناسان ماده 27 نام نویسی کردند.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده مقرر است این آزمون به طور همزمان با سراسر کشور از 13 تا 15 مرداد سالجاری برگزار شود افزود: از مجموع شرکت کنندگان در این آزمون 3148 نفر را آقایان و 815 نفر را بانوان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 3963 نفر در آزمون حرفه مهندسان سیستان و بلوچستان

نام نویسی 3963 نفر در آزمون حرفه مهندسان سیستان و بلوچستان