مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-02سياسي

عذرخواهی تعارفی در جلسه خداحافظی


اگر عیب و نقصی داشتیم از مردم پوزش می خواهیم عذرخواهی مشروط و تعارفی که واکنش هایی را برانگیخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه خراسان نوشت: هشت سال پس از آغاز به کار دولت تدبیروامید، حسن روحانی و کابینه 33نفره دولت او دیروز ضمن برگزاری آخرین جلسه، آخرین عکس یادگاری دولت دوازدهم را در پاستور قاب گرفتند.

رییس جمهور در آخرین جلسه هیئت وزیران، با بیان این که هر آن چه از سال های گذشته تا امروز با مردم صحبت و اعلام کردیم برخلاف واقعیت نبود، افزود: آن چه واقعیت بود به مردم گفتیم البته بخشی از واقعیت را به مردم نگفتیم و از نظر من نمی شد آن ها را بگوییم به دلیل این که آن ها را مفید نمی دانستم و می ترسیدم یک هدف بسیار بلندی که همه باید دنبال کنیم و آن وحدت ملی است، صدمه ببیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر روحانی با بیان این که نمی گوییم کار ما بی نقص و بی عیب بوده و حتماً نقص و عیب داشتیم، معصوم نبودیم و معصوم نیستیم، اظهار کرد: تلاش ما این بوده که نقص و عیب ما کمتر باشد، اما اگر عیب و نقصی داشتیم از مردم عذرخواهی و از آن ها طلب عفو و رحمت می کنیم.

این بخش از عذر خواهی روحانی که با اگر و به صورت مشروط بیان شد،بازتاب زیادی داشت و خیلی از کاربران فضای مجازی این عذر خواهی در جلسه خداحافظی را هم نوعی تعارف دانستند که خیلی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی تعارفی در جلسه خداحافظی

عذرخواهی تعارفی در جلسه خداحافظی