مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-02ورزشي

فاجعه ای برای تنها پیست استاندارد دو و میدانی خوزستان


پس از برگزاری یکسری مراسم مناسبتی غیرورزشی در زمین چمن شماره یک ورزشگاه تختی اهواز، پیست دو و میدانی این ورزشگاه به شدت آسیب دید.

- پیست دوومیدانی ورزشگاه پیر تختی اهواز که تنها داشته و پیست استاندارد دو و میدانی کاران خوزستانی محسوب می شود، اخیرا به واسطه برگزاری یکسری مراسم غیرورزشی در این ورزشگاه، به شدت آسیب دیده و از شکل و شمایل یک پیست خارج شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با تخریب تنها داشته دو و میدانی کاران خوزستانی، برخی از ورزشکاران این رشته با انتشار تصاویری از وضعیت نامناسب پیست، اعتراض خود را به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نشان دادند.

حتی در تصاویر و فیلم های منتشر شده، دیده می شود که خودروهایی که برای خالی کردن صندلی های مراسم وارد ورزشگاه شده اند، روی پیست و زمین چمن ورزشگاه تختی قرار دارند، در حالی که استاندارد مقاومت پیست در برابر اجسام، 300 کیلوگرم است و تردد این خودروهای سنگین روی پیست، یک فاجعه است که نابودی پیست را در بر داشته است.

تردد خودروی سنگین روی پیست اهواز در تدارک مراسم روزهای اخیر این اتفاق در حالی برای پیست دو و میدانی خوزستان رخ داده است که ایجاد یک زیرساخت مناسب در ورزش به ویژه دو و میدانی زمان بر و همراه با مشکلات خاص خود است و علاقه مندان به ورزش شاید باید سال ها چشم انتظار بازساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه ای برای تنها پیست استاندارد دو و میدانی خوزستان

فاجعه ای برای تنها پیست استاندارد دو و میدانی خوزستان