مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-02پزشكي

روند رو به شتاب واکسیناسیون در مازندران


این روزها هرچند آمارهای بلند بالا از رشد بستری شدگان کرونا در مازندران به گوش می رسد اما شتاب انجام واکسیناسیون گویا در این استان سرعت گرفته است.

- ایسنا/مازندران این روزها هرچند آمارهای بلند بالا از رشد بستری شدگان کرونا در مازندران به گوش می رسد اما شتاب انجام واکسیناسیون گویا در این استان سرعت گرفته است.

قاسم اویس ، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه برنامه واکسیناسیون خبرنگاران که همزمان با سراسر کشور در ساری نیز آغاز شد اشاره کرد و گفت : واکسیناسیون هزار نفر از خبرنگاران مازندرانی آغاز شده است که می توانند سه واکسن برکت ، سینوفارم و استرازنکا را تزریق کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می توانند براساس واکسن های موجود در مراکز واکسن تزریق کنند، افزود : توصیه ما به مردم تزریق واکسن است و نوع آن در درجه دوم اهمیت قرار دارد زیرا از نظر علمی ثابت شده که واکسن شدت ابتلا و مرگ و میر را کاهش می دهد.

اویس به واکسن برکت اشاره کرد و ادامه داد : رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان شخص اول کشور این واکسن را تزریق کردند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه 25 درصد از سنین بالای 18 سال گروه های هدف در استان واکسینه شدند، گفت : گروه 85 سال به بالا بالغ بر 87 درصد ، بالای 80 سال 81 درصد و بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رو به شتاب واکسیناسیون در مازندران

روند رو به شتاب واکسیناسیون در مازندران