مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-02اقتصادي

هزینه میلیاردی برای توسعه زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی سمنان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از هزینه میلیاردی برای تأمین و توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

- حسن آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: این شرکت به لحاظ شهرک سازی و فراهم کردن زیرساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بین استان های کشور، رتبه اول را کسب کرد.

او افزود: مهم ترین هدف و وظیفه شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان، فراهم کردن بستر و زیرساخت های لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان بیان کرد: نسبت جذب شهرک سازی به درآمد تأمین شده در چهار ماه اول امسال، 74 درصد بود.

او اظهار کرد: در چهار ماه امسال، بیش از 394 میلیارد ریال به منظور تأمین و توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان هزینه شد.

آل بویه خاطرنشان کرد: اقدامات شهرک سازی شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان تیر 1400 نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن به لحاظ ارزش ریالی، 456 درصد افزایش داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: مراحل اجرای 23 طرح عمرانی به منظور توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در سال 99 به پایان رسید و برای اجرای این طرح ها بیش از 252


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه میلیاردی برای توسعه زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی سمنان

هزینه میلیاردی برای توسعه زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی سمنان