مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-02پزشكي

رشد تصاعدی بیماران کرونایی در مازندران


با وجود انجام واکسیناسیون اما به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی روند بستری شدگان بیماران کرونایی در مازندران در حال افزایش است.

- ایسنا/مازندران با وجود انجام واکسیناسیون اما به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی روند بستری شدگان بیماران کرونایی در مازندران در حال افزایش است.

موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرده ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 571 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزوده وی افزوده ظرف همین مدت تعداد 467 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون 2308 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند،تصریح کرده از این تعداد 349 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر 954 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.

بر اساس این آمار در 24 ساعت گذشته 209 بیمار جدید بستری و 184 بیمار هم ترخیص شدند و 45 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تصاعدی بیماران کرونایی در مازندران

رشد تصاعدی بیماران کرونایی در مازندران