مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-02ورزشي

راهیابی دو تیم زنجانی به فینال دومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون


دو تیم «آساد» و «طلوع» از استان زنجان که پیش از این در مرحله استانی مناظرات در ه همت جهاددانشگاهی استان زنجان محقق شد مقام برتر را کسب کرده بودند، - ایسنا/زنجان دو تیم آساد و طلوع از استان زنجان که پیش از این در مرحله استانی مناظرات در ه همت جهاددانشگاهی استان زنجان محقق شد مقام برتر را کسب کرده بودند، به مرحله فینال دومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون راه یافتند.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون از روز سه شنبه 22 تیرماه آغاز و با توجه به شرایط کرونایی کشور به صورت غیرحضوری و با شرکت بالغ بر 50 دانشجو در قالب 16 تیم برگزار شد.

در مجموع 24 مسابقه شامل 16 مسابقه در مرحله مقدماتی و 8 مسابقه در مرحله یک چهارم نهایی و دو مناظره در نیمه نهایی برگزار شد که در نتیجه این دیدارها، تیم های آساد و طلوع از استان زنجان به مرحله فینال و تیم های سردار جنگل از گیلان و تیم توسعه از دانشگاه تهران به مسابقه رده بندی راه یافتند.

سازمان دانشجویان از سال 1390 همزمان با راه اندازی پایگاه اینترنتی IR.

ISDC وارد مرحله اجرایی مسابقات مناظره شدند و نخستین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در اردیبهشت همان سال در دانشگاه تربیت مدرس با حضور 16 تیم در استان تهران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی دو تیم زنجانی به فینال دومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون

راهیابی دو تیم زنجانی به فینال دومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون