مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-02پزشكي

مراجعین کرونا 10 برابر افزایش یافته است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تعداد مراجعین کرونایی به بیمارستان های استان اردبیل در دو هفته اخیر بیش از 10 برابر افزایش یافته است.

- ایسنا/اردبیل معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تعداد مراجعین کرونایی به بیمارستان های استان اردبیل در دو هفته اخیر بیش از 10 برابر افزایش یافته است.

اصغری در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بیش از 108 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری شدند که علاوه بر بیمارستان امام خمینی اردبیل، بیمارستان های سبلان، امام رضا و دو بخش بیمارستان علوی و بوعلی نیز به پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: در کنار افزایش مراجعین و تعداد بستری ها که به بیش از 504 نفر رسیده، تعداد بیماران بدحال کرونایی نیز به بیش از 104 نفر رسیده که نگرانی های ما را چندین برابر کرده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به برگزاری مراسم عروسی و دورهمی ها در این ایام به عنوان عامل انتشار ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشده و زدن ماسک و دوری از تجمعات انجام نشود، احتمال همه گیری بیماری کرونا حتی در گروه های سنی زیر 18 سال نیز دور از انتظار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعین کرونا 10 برابر افزایش یافته است

مراجعین کرونا 10 برابر افزایش یافته است