مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-02سياسي

حیدری: کابینه سیزدهم از افراد خستگی ناپذیر و جویای کار تشکیل شود


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده از افراد با تجربه در کابینه سیزدهم گفت که باید افرادی در دولت آینده حضور داشته باشند که جویای کار بوده نه فقط به دنبال کسب نام باشند این به معنای استفاده از افراد باتجربه .

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده از افراد با تجربه در کابینه سیزدهم گفت که باید افرادی در دولت آینده حضور داشته باشند که جویای کار بوده نه فقط به دنبال کسب نام باشند این به معنای استفاده از افراد باتجربه با تکیه بر تفکر و اندیشه جدید است.

شهریار حیدری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: دولت آقای رییسی نباید دولتی باشد که مملکت را با آزمون و خطا اداره کند دولت سیزدهم دولتی توانمند باتجربه معتقد به کار و رفع مشکلات و مسائل ریشه ای باشد چون دیگر دوران آزمون و خطا گذشته است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به اندازه کافی نیروی توانمند دارد آنچه آقای رییسی باید مد نظر قرار دهند استفاده از افرادی است که جویای کار و نه جویای نام هستند.

در دولت های گذشته افراد بدنام، خوش نام و توانمند وجود دارند که آقای رییسی می تواند با بررسی واقع بینانه از افرادی باتجربه با نگاه جوانگرایی مبتنی بر تفکر و اندیشه جدید و معتقد به کار استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: کابینه سیزدهم از افراد خستگی ناپذیر و جویای کار تشکیل شود

حیدری: کابینه سیزدهم از افراد خستگی ناپذیر و جویای کار تشکیل شود