مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-02اقتصادي

مشارکت قرارگاه خاتم با دولت در آزادراه اراک-خرم آباد / همه تجهیزات در داخل تهیه شد


معاون ساخت و توسعه آزادراه ها با بیان اینکه آزادراه اراک-خرم آباد با مشارکت مالی قرارگاه خاتم و دولت و پیمانکاری قرارگاه ساخته می شود، گفت: - جلال بهرامی در گفت وگو با خبرنگار ا قتصادی خبرگزاری فارس بیان کرد: در حوزه تکمیل حلقه های مفقوده کریدورهای ترانزیتی آزادراهی و توسعه آزادراه ها برنامه ریزی شد تا 9 پروژه آزادراهی که از نظر تأثیرگذاری در اولویت هستند و پیشرفت فیزیکی بالایی دارند، در اولویت تکمیل قرار گیرند.

و ی ادامه داد: سال 99 تعداد 2 پروژه آزادراهی به طول 221 کیلومتر از این 9 پروژه بهره برداری شد و سپس برنامه ریزی شد در سال 1400 هم حدود 440 کیلومتر از پروژه های آزادراهی تکمیل شود که یکی از این پروژه ها، بخش بروجرد تا خرم آباد به طول 67 کیلومتر شامل قطعات 2، 3 و 4 آزادراه خرم آباد-بروجرد-اراک است.

عضو هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: آزادراه فقط نیاز بافت جمعیتی یک منطقه نیست بلکه برای کل کشور نیاز است یعنی ا گر 80 میلیون نفر جمعیت ایران بخواهند مسیری را در طول جاده های کشور طی کنند، کوتاه ترین مسیر از نظر ایمنی و به صرفه ترین مسیر را انتخاب کنند.

* مشارکت قرارگاه خاتم در ساخت آزادراه اراک-خرم آباد بهرامی با اشاره به اینکه  آزادراه اراک-خرم آباد با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت قرارگاه خاتم با دولت در آزادراه اراک-خرم آباد / همه تجهیزات در داخل تهیه شد

مشارکت قرارگاه خاتم با دولت در آزادراه اراک-خرم آباد / همه تجهیزات در داخل تهیه شد