مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-02اجتماعي

آموزش های مجازی و افت تحصیلی 30 درصدی


با تمام تلاش های صورت گرفته از سوی دولت ها، پس از شیوع ویروس کرونا، یک میلیارد و 600میلیون دانش آموز در جهان، از مدرسه باز مانده اند.

- رییس انجمن روانشناسی تربیتی با تأکید بر این که مدرسه فقط آموزش دروس نبوده بلکه آموزش مهارت های زندگی، اولویت نظام تعلیم و تربیت است، گفت: والدین باید با آگاهی از اهمیت بازگشایی مدارس، بدانند که فرزندانشان مفهوم روابط عاطفی و اجتماعی را از طریق حضور در مدارس درک خواهند کرد و فراگیری روابط عاطفی و اجتماعی با حضور کودکان در مدرسه امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریبرز دُرتاج، با حضور در استودیو نگاه، اظهار کرد: حدود دو سال است که به دلیل شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت عمومی جامعه، دانش آموزان و معلمان، مجبور به ارائه آموزش از طریق فضای مجازی شده اند اما باید به این موضوع دقت کرد که بر اساس پژوهش های صورت گرفته از سوی یونسکو، آموزش مجازی در بلندمدت، آموزش مؤثر و اثر بخشی نخواهد بود و در کمترین حالت، حداقل با 30 درصد افت تحصیلی، مواجه خواهیم شد.

وی افزود: تحقیقات نشان داده است که متأسفانه با تمام تلاش های صورت گرفته از سوی دولت ها، پس از شیوع ویروس کرونا، یک میلیارد و 600میلیون دانش آموز در جهان، از مدرسه باز مانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مجازی و افت تحصیلی 30 درصدی

آموزش های مجازی و افت تحصیلی 30 درصدی