مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-02اقتصادي

وام 10 میلیونی قرض الحسنه برای لوله کشی گاز خانگی در بندرعباس


رییس روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان از اختصاص تسهیلات 100 میلیون ریالی به صورت قرض الحسنه به شهروندان هرمزگانی متقاضی لوله کشی گاز منازل، خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بدنبال بالارفتن هزینه های گازکشی منازل مسکونی در بندرعباس و با پیشرفت تدریجی پروژه های گازرسانی به محلات مختلف این شهر، قرض الحسنه به تعداد 50 هزار فقره وام با اقساط 36ماهه فراهم شده است.

وی افزود:  از سال گذشته و در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز هرمزگان، مکاتبات و پیگیری های متعدد این شرکت  با شرکت ملی گاز ایران و متعاقبا وزارت نفت،با ارسال نامه ای از سمت وزیر نفت به رییس جمهور منجر که  با موافقت ایشان، همراه شد.

ناصری در ادامه اظهار کرد:طی این موافقت از سمت رییس دولت دوازدهم، مقرر شد تعداد 50 هزار فقره تسهلات بانکی 100 میلیون ریالی به صورت قرض الحسنه یا کم بهره(حداکثر 4 درصد) در سال های 1400و 1401در اختیار متقاضیان گاز طبیعی قرار می گیرد  که از سمت شرکت گاز هرمزگان به بانک های مذکور، معرفی می شوند.

رییس روابط عمومی شرکت گاز هرمزگان تصریح کرد: هدف از اعطای این تسهیلات، توسعه اشتراک پذیری گاز و بمنظور استفاده بهینه از مزایای جاگزینی گاز طبیعی با سوخت مایع، صرفه جویی اقتصادی و رعایت نکات زیست محیطی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 10 میلیونی قرض الحسنه برای لوله کشی گاز خانگی در بندرعباس

وام 10 میلیونی قرض الحسنه برای لوله کشی گاز خانگی در بندرعباس