مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-02ورزشي

برگزاری لیگ فوتسال نوجوانان در قم


دوره جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال نوجوانان با حضور 10 تیم به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در مسابقات سال 1400 لیگ فوتسال رده سنی نوجوانان 10 تیم مرصاد، فرش شهر، کریمه، مهدیار، ذاکر، آریا صنعت معصومی، فردوس، اعتماد، میعاد و آتیه سازان حضور دارند و بازی های خود را به شکل دوره ای در سالن شهید حیدریان قم برگزار می کنند.

کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم برنامه ریزی شروع این بازی ها را از مرداد ماه انجام داده بود اما شیوع موج جدید ویروس کرونا موجب تعویق اجباری این دوره شد و بدین ترتیب زمان جدید توسط این کمیته به تیم های شرکت کننده در آن اعلام خواهد شد، لیگی که قهرمان آن نماینده قم در لیگ فوتسال نوجوانان ایران خواهد بود.

با اعلام کمیته فوتسال قم تمام تیم ها تا قبل مسابقات باید نسبت به دریافت کارت بازی خود اقدام کنند و بدون کارت اجازه حضور هیچ بازیکن یا نفری از کادر بر روی نیمکت داده نمی شود، ضمن اینکه به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر جامعه تمام بازی ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

همچنین تیم های شرکت کننده در لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه های قم ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک بر روی نیمکت، استفاده از کاور برای هر بازیکن روی نیمکت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری لیگ فوتسال نوجوانان در قم

برگزاری لیگ فوتسال نوجوانان در قم