مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-02اقتصادي

احتمال ممنوعیت ورود کامیون های ایران به اروپا


مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: اگر نوسازی ناوگان در ایران به خوبی اجرا نشود در آینده ممکن است برای ورود کامیون داران ایرانی به کشورهای اروپایی به مشکل برخورد کنیم و هم اکنون کامیون داران روسی و ترک برنده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جواد هدایتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نوسازی ناوگان تجاری و بین المللی را باید از چند زاویه نگاه کرد، بخشی از آن به ناوگانی که با اروپایی ها در ارتباط هستند بر می گردد که عمدتا کالاهای حیاتی، مواد اولیه و صنعتی مورد نیاز خط های تولید از این طریق تامین می شود و ضرورت جدی تری دارد چرا که کشورهای اروپایی با توجه به حساسیت هایی که روی مسائل زیست محیطی و حمل و نقل سبز دارند، برایشان مهم است که ناوگانی که به کشورشان وارد می شود، استانداردهای آلایندگی لازم را داشته باشد.

وی افزود: اگر کامیون های ایرانی نوسازی نشوند در آینده با مشکل مواجه خواهند شد و حتی ممکن است که در آینده امکان ورود به اروپا را نداشته باشند یا با جرایم سنگینی مواجه شوند.

البته اروپایی ها در حال حاضر از این استانداردها نیز عبور کرده اند و در حال نوسازی ناوگان خود با خودروهای برقی هستند و به تدریج می خواهند در راستای حمل ونقل سبز خودرهای سوختی را حذف کنند بنابراین اگر نتوانیم شرایط آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ممنوعیت ورود کامیون های ایران به اروپا

احتمال ممنوعیت ورود کامیون های ایران به اروپا