مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-02سياسي

پیگیری مشکلات معلمان حق التدریس توسط امام جمعه زاهدان


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار با جمعی از معلمان حق التدریس و خرید خدمت استان، ضمن شنیدن گلایه های این جمع، - ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار با جمعی از معلمان حق التدریس و خرید خدمت استان، ضمن شنیدن گلایه های این جمع، قول پیگیری داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان وبلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار جمعی از معلمان حق التدریس و خرید خدمت استان، ضمن استماع مشکلات و گلایه های این جمع به بیان نکات مد نظر پرداخت و گفت: اصل بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر سخت گیری و جذب معلمین تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان صحیح است و نمایندگان مجلس باید بر آن ملتزم باشند.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با بیان این که وضعیت کنونی آموزش و پرورش جالب نیست و برای بهبود چرخه آموزش نیازمند دقت در گزینش و جذب افراد هستیم، افزود: جذب بر اساس روابط و بدون در نظر گرفتن شایستگی ها چرخه آموزش و پرورش را به مدت 30 سال کند خواهد کرد.

وی ادامه داد: گلایه معلمان خرید خدمت مبنی بر پذیرش و تبدیل وضعیت معلمان نهضتی و در عین حال عدم پذیرش و تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمت خواسته ای به حق می باشد که باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکلات معلمان حق التدریس توسط امام جمعه زاهدان

پیگیری مشکلات معلمان حق التدریس توسط امام جمعه زاهدان