مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:502021-08-02اجتماعي

فعالیت 900 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در خراسان رضوی


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: 47 مرکز دولتی و بالغ بر 900 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در خراسان رضوی خدمات آموزشی ارائه می دهند.

- افشین رحیمی در گفت وگو با با بیان این که 47 مرکز دولتی و بالغ بر 900 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در خراسان رضوی خدمات آموزشی ارائه می دهند، اظهار کرد: علاوه بر آن، در هشت ندامتگاه، 12 زندان و هشت کمپ، 250 روستا و در مجاورت 50 مرکز دانشگاهی، آموزش های فنی و حرفه ای ارائه می شود.

وی از آموزش های مهارت های فردی در غالب طرح مهارت آموزی در محیط کار خبر داد و افزود: هزار و 514 واحد صنفی که هر کدام بین یک تا سه نفر کارآموز جذب کرده اند، خدمات مهارت آموزی در محیط کار را به صورت کاربردی ارائه می دهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با بیان این که این اداره کل از تمام ظرفیت آموزشی برای ارائه خدمات به تمام شهروندان استفاده کرده است، افزود: این آموزش ها در تمامی پادگان های استان برای سربازان، در 114 نقطه از هشت پهنه حاشیه شهر مشهد و سه کلانشهر نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه برای افرادی که در سکونت گاه های غیر رسمی ساکن هستند نیز ارائه می شود.

وی با بیان این که تمام رشته های ارائه شده در مراکز و آموزشگاه های فنی و حرفه ای، کاربردی و حرفه ای است، خاطرنشان کرد: شخصی که نمرات کافی را کسب کرده و از این مراکز فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 900 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در خراسان رضوی

فعالیت 900 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در خراسان رضوی