مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-02سياسي

ثبت نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر هرمزگان تا 22 مرداد


مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ثبت نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان از اول تیرماه آغاز و تا 22 مردادماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هادی ابراهیمی صبح امروز در یک گفت وگوی رسانه ای اظهار کرد: کارآفرینان استان جهت شرکت در چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر می توانند به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس اینترنتی www.

karafarinanebartar.

irیاkarafarinanebartar.

mcls.

gov.

ir مراجعه کنند و در این سامانه ها همچنین از نظام نامه و شیوه اجرایی جشنواره نیز مطلع شوند.

وی افزود: در جشنواره کارآفرینان برتر، رویکرد انتخاب کارآفرینان، بر مبنای شناسایی و معرفی بنگاه هایی است که طی سه سال گذشته نوآوری منجر به رشد بالایی داشتند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماه گفت: با توجه به موارد مذکور از سال 1385 تاکنون 13 جشنواره توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و کارآفرینان برتر در سطوح ملی و استانی شناسایی و معرفی شده اند در طی برگزاری این جشنواره ها که بر اساس شاخص های طراحی شده جهت شناسایی کارآفرینان صورت پذیرفته و بالغ بر 3 هزار نفر کارآفرینان برتر در استان ها و 140 کارآفرین برتر ملی در بخش های مختلف اقتصادی (صنعت، کشاورزی و خدمات) انتخاب و معرفی شده اند که با توجه به اهمیت بخش گردشگری و صنایع دستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر هرمزگان تا 22 مرداد

ثبت نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر هرمزگان تا 22 مرداد