مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-02پزشكي

استقبال از واکسن و رعایت پروتکل ها پایین است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه فارس از استان های پیشرو واکسیناسیون در کشور است، استقبال از واکسن و رعایت پروتکل ها را در این ایام پائن و کمرنگ توصیف کرد.

- ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه فارس از استان های پیشرو واکسیناسیون در کشور است، استقبال از واکسن و رعایت پروتکل ها را در این ایام پائن و کمرنگ توصیف کرد.

عبدالرسول همتی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: جمعیت هدف مشمول واکسن در فارس 70 درصد از کل جمعیت استان را تشکیل می دهند و 18.

6 درصد از جمعیت هدف تاکنون در این واکسن دریافت کرده اند.

او افزود: تا شامگاه شنبه 9 مردادماه، 783 هزار دوز واکسن تزریق شده که از این میزان 184 هزار نفر دوز دوم را هم دریافت کرده اند.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عمده واکسن تزریق شده در فارس سینوفارم چینی بوده و البته تعداد قابل توجهی از افراد جامعه هدف واکسن های آسترازنکا، اسپوتنیک، برکت و بهارات هم دریافت کرده اند.

ظرفیت بالای واکسینه کردن افراد در فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: ظرفیت سازی بالایی در استان برای تزریق واکسن انجام شده و در حالی که ظرفیت روزانه تزریق 50 تا 60 هزار دوز واکسن داریم اما اکنون با نصف ظرفیت(روزانه 30 هزار دوز واکسن) کار واکسیناسیون انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از واکسن و رعایت پروتکل ها پایین است

استقبال از واکسن و رعایت پروتکل ها پایین است