مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:402021-08-02سياسي

مشوق های ازدواج و مجردهای سن بالا


دختران و پسران مجرد بالای 35 سال معتقدند که تسهیلات اشتغال و ازدواج با هدف ایجاد انگیزه برای زوج های سن پایین تدارک دیده شده و هیچ مشوقی برای مجردهای قطعی با سن بالا وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، کاهش تمایل جوانان به ازدواج همواره موضوعی بوده که مورد توجه مسؤولان و سیاست گذاران کشور قرار داشته اما از زمانی که ماجرای تسهیلات به ازدواج پسران و دختران بالای 18 سال در مجلس مطرح شد واکنش های فراوانی به همراه داشت که بخش عمده آن متوجه افراد مجرد با سن بالا بود.

پسران و دخترانی که در تجرد قطعی هستند، اعتقاد دارند بیشتر برنامه و سیاست های کشور، از مجلس گرفته تا دولت همواره متوجه جوانان بوده و متاسفانه هیچ مشوقی افراد مجرد با سن بالا تدارک دیده نشده است.

آمارها نیز بیانگر آن است که افراد مجرد با سن بالا همواره جمعیت قابل توجهی از کشور را به خود اختصاص داده که تشکیل خانواده از سوی آن ها می تواند گره گشای هرم جمعیتی کشور باشد؛ به عنوان مثال طبق آمارهای رسمی و براساس سرشماری سال 95، نزدیک به 6 هزار و 200 دختر در قزوین شناخته شده که اگر همین جمعیت را مربوط به پسران بدانیم نزدیک به 13 هزار جوان مجرد قطعی بالای 39 سال سن خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق های ازدواج و مجردهای سن بالا

مشوق های ازدواج و مجردهای سن بالا