مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-02پزشكي

ابتلا به کووید-19 تفکر را مختل می کند


تاثیرات طولانی مدت بیماری کووید همچنان کل جهان را درگیر کرده است، البته کووید طولانی که از آن می ترسیم و زندگی را تغییر می دهد، موضوعی متفاوت است و مورد بررسی شده کنونی، - ایسنا/خراسان رضوی تاثیرات طولانی مدت بیماری کووید همچنان کل جهان را درگیر کرده است، البته کووید طولانی که از آن می ترسیم و زندگی را تغییر می دهد، موضوعی متفاوت است و مورد بررسی شده کنونی، تجربه متوسط تا شدید از کووید است که به محض پایان بیماری خاتمه می یابد.

به نقل از نیوز، بیش از یک سال پس از ظهور این ویروس همچنان دانشمندان در حال بررسی تاثیرات بیماری بر نارسایی اندام ها تا تغییرات شناختی هستند.

60 درصد افراد بعد از ابتلا به کووید-19 در تفکر مشکل دارند مرکز علوم بهداشتی دانشگاه تگزاس در سن آنتونیو، 29 جولای در کنفرانس بین المللی انجمن آلزایمر گزارش کرد، این ویروس موجب شده است که 60 درصد بهبودیافتگان در فکر کردن مشکل داشته باشند.

گابریل د اراسکین، متخصص مغز و اعصاب از موسسه Glenn Biggs در مرکز علوم بهداشتی در زمینه آلزایمر و بیماری های عصبی اظهار کرد: مشکلات تفکر حتی در بیماران بهبودیافته کووید-19 که فقط سرماخوردگی خفیف یا بیماری تنفسی را تجربه کردند نیز مشاهده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلا به کووید-19 تفکر را مختل می کند

ابتلا به کووید-19 تفکر را مختل می کند