مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-02حوادث

دریغ از یک هواپیمای اتش نشان برای اطفای جنگل های زاگرس


هواپیمای آتش نشان برای کمک به عملیات اطفای حریق جنگل های زاگرس و کهگیلویه و بویراحمد دریغ شد.

- وقتی در نبود هواپیمای آتش نشان جنگل های زاگرس یک هفته در آتش سوختند دریغ از یک هواپیمای اتش نشان برای اطفای جنگل های زاگرس ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس گفت: هواپیمای آتش نشان برای کمک به عملیات اطفای حریق جنگل های زاگرس و کهگیلویه و بویراحمد دریغ شد.

امید سجادیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در آتش سوزی جنگل های زاگرس و استان کهگیلویه و بویراحمد بعلت صعب العبور بودن، شیب تند، گرمای 50 درجه و صخره ای بودن منطقه نیاز به هواپیمای آتش نشان بود اما اقدام خاصی در این خصوص انجام نشد و مسئولان و متولیان امر هواپیما را از ما دریغ کردند .

وی اظهارکرد: با وجود درخواست های متعدد اما هیچ هواپیمای آتش نشانی جهت شرکت در عملیات اطفای حریق جنگل های استان کهگیلویه و بویراحمد به منطقه اعزام نشد.

این فعال زیست محیطی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آتش سوزی جنگل های نارک گچساران یک هفته در آتش نبود امکانات می سوخت و چند نفر از نیروهای مردمی مصدوم شدند اما هیچ خبری از هواپیمای اتش نشان نبود در صورتی که این هواپیما به منطقه اعزام می شد آتش در سریعترین زمان ممکن مهار می شد و هزاران هکتار جنگل بلوط از بین نمی رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریغ از یک هواپیمای اتش نشان برای اطفای جنگل های زاگرس

دریغ از یک هواپیمای اتش نشان برای اطفای جنگل های زاگرس