مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-02بين الملل

پاکستان، اظهارات مقام کانادایی درباره تحریک در افغانستان را رد کرد


پاکستان اتهامات مطرح شده از سوی وزیر سابق مهاجرت و شهروندی کانادا را درباره تحرکات برون مرزی طالبان رد کرد و آن را بی دلیل و گمراه کننده دانست.

- پاکستان اتهامات مطرح شده از سوی وزیر سابق مهاجرت و شهروندی کانادا را درباره تحرکات برون مرزی طالبان رد کرد و آن را بی دلیل و گمراه کننده دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، کریس الکساندر، وزیر سابق شهروندی و مهاجرت کانادا در توییتی مدعی شد که شبه نظامیان طالبان منتظرند تا از پاکستان به داخل افغانستان بروند.

وی که از 2003 تا 2005 همچنین نخستین سفیر مقیم کانادا در افغانستان نیز بود، ادامه داد: هرکس که همچنان این مساله را رد می کند که پاکستان در اقدامی تحریک آمیز و تهاجمی علیه افغانستان دخیل نیست، در نبردی نیابتی و جرایم جنگی در این کشور شریک است.

اسلام آباد اما این اتهامات را رد کرد و اظهارات الکساندر را فاقد درک کافی از مسائل و همچنین بی پایه و اساس خواند.

زاهد حافظ چودری، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در یک رشته توییت نوشت: ما شدیدا این اظهارات بی پایه و اساس از سوی وزیر سابق کانادایی را رد می کنیم چون هیچ پایه و مبنایی ندارند.

وی همچنین گفت: اکنون که جهان به آنچه پاکستان و عمران خان، نخست وزیر در مورد عدم وجود راه حل نظامی برای درگیری در افغانستان و نیاز به یک حل و فصل س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان، اظهارات مقام کانادایی درباره تحریک در افغانستان را رد کرد

پاکستان، اظهارات مقام کانادایی درباره تحریک در افغانستان را رد کرد