مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-02بين الملل

هشدار نماینده عراقی درباره تحرکات داعش برای برهم زدن انتخابات پارلمانی


یک نماینده پارلمان عراق درباره تحرکات تروریست های تکفیری داعش همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور، هشدار داد.

- به نقل از سومریه نیوز، آراس حبیب نماینده پارلمان عراق در سخنانی نسبت به تحرکات تروریست های تکفیری داعش همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور هشدار داد.

بر اساس این گزارش، این نماینده پارلمان عراق گفت: به نظر می رسد که همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات عراق، دسیسه های داعش افزایش یافته است.

وی از نیروهای امنیتی خواست تا با گسترش دامنه فعالیت ها و تلاش های اطلاعاتی طرح های تروریست ها برای سوء استفاده از انتخابات را ناکام بگذارند.

این نماینده عراقی در عین حال با هشدار درباره بهره برداری حزبی و جناحی از فضای درگیری ها و اختلافات تاکید کرد که چنین مسائلی نباید به تسویه حساب های سیاسی منجر شود.

پیشتر دولت عراق اعلام کرده بود که انتخابات پارلمانی در تاریخ 6 ژوئن (16 خردادماه) برگزار می شود.

با این حال، مقامات عراقی موعد تعیین شده برای برگزاری انتخابات را به تعویق انداخته و آن را به روز 10 اکتبر (18 مهرماه) موکول کردند.

هر چند که اخبار ضد و نقیضی پیرامون احتمال تعویق مجدد زمان برگزاری انتخابات پارلمانی در عراق شنیده می شود اما تاکنون هیچ گونه خبر رسمی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده عراقی درباره تحرکات داعش برای برهم زدن انتخابات پارلمانی

هشدار نماینده عراقی درباره تحرکات داعش برای برهم زدن انتخابات پارلمانی