مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:152021-08-01اقتصادي

لغو 22 مورد تور گردشگری غیرمجاز در گلستان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از شناسایی و رصد حدود 60 تور غیرمجاز گردشگری در استان از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری نهادهای مربوطه خبر داد.

- ایسنا/گلستان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از لغو 22 مورد تور غیرمجاز گردشگری در استان از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری نهادهای مربوطه خبر داد.

یاسر قندهاری اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد برگزاری تورهای غیرمجاز در فصل بهار و تابستان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در اردیبهشت ماه سال جاری نشستی را در راستای ساماندهی تورهای غیرمجاز در حوزه گردشگری با حضور نهادهای مربوطه و فعالان گردشگری استان برگزار کرد و راهکارهای برون رفت از این معضل موردبررسی قرار گرفت که در این نشست مقرر شد با شناسایی و رصد این تورهای غیرمجاز، برخورد مناسب و قانونی با آن ها صورت گیرد.

وی افزود: بر این اساس اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و فعالان حوزه گردشگری استان با همکاری نهادهای مربوطه، از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 60 تور غیرمجاز که اقدام به برگزاری گروه های غیرمجاز در فضای مجازی می کردند را شناسایی و رصد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو 22 مورد تور گردشگری غیرمجاز در گلستان

لغو 22 مورد تور گردشگری غیرمجاز در گلستان