مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:002021-08-01پزشكي

بررسی کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری


پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی-ابن سینا،وبیناری با موضوع کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری برگزار می کند.

- پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی-ابن سینا،وبیناری با موضوع کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سمیه کاظم نژاد، جنین شناس، عضو هیئت علمی پژوهشگاه ابن سینا و دبیر علمی این سمینار درباره اهداف برگزاری سمینار کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری گفت: طبق آمارهای موجود، حدود پانزده تا بیست درصد از زوج های کشور با مشکل ناباروری مواجه اند و اگرچه به مدد پیشرفت های حاصل در حوزه فناوری های کمک باروری، بخش عمده ای از زوج های نابارور از درمان مؤثر بهره مند می شوند، اما هنوز گروهی از زوج ها به درمان های معمول پاسخ نمی دهند.

سلول درمانی یکی از روش های نوین و امیدبخشی است که می تواند به کمک این دسته از زوج های نابارور بیاید و شانس بارداری آنها را افزایش دهد.

هدف اصلی برگزاری این سمینار معرفی پیشرفت ها و دستاوردهای این حوزه در درمان ناباروری در ایران و جهان است.

دبیر علمی این سمینار در ادامه افزود: پژوهش های گسترده ای در این حوزه در سراسر جهان در حال انجام است و خوشبختانه دانشمندان و پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری

بررسی کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری