مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:402021-08-01سياسي

آشنایی با تازه های نشر مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران


کتاب های «نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه برای مدیریت بحران» و «آینده مشاغل پس از کووید 19» توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران منتشر شدند.

- کتاب های نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه برای مدیریت بحران و آینده مشاغل پس از کووید 19 توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران منتشر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ کتاب های نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه برای مدیریت بحران به تألیف مسعود مجرب و آینده مشاغل پس از کووید 19 به ترجمه دکتر امیر صدری، سارا احمدپور، سیما هاشمی و رامین طبرسی توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران منتشر شدند.

کتاب نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه برای مدیریت بحران سعی دارد تا با تدوین چارچوب و ملزومات استفاده از تلفن های هوشمند، در کاهش مخاطرات زمین شناختی و مدیریت بحران ناشی از آن ها گام های نخست را بردارد.

چراکه در دنیا با پیشرفت فنّاوری، ابزارهای هوشمند نظیر تلفن های هوشمند نقش پررنگی را در زندگی مردم بازی می کنند و استفاده از آن ها در حوزه بلایای طبیعی در حال گسترش است.

به نوعی پیشرفت و گسترش جوامع شهری همواره باعث افزایش آسیب پذیری فیزیکی و اقتصادی – اجتماعی ناشی از مخاطرات طبیعی در کلان شهرها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با تازه های نشر مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران

آشنایی با تازه های نشر مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران