مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:402021-08-01اقتصادي

هزینه تست، دارو و درمان کرونا با بیمه چقدر است؟


برای تست PCR کرونا تاکنون بالغ بر 310 میلیارد ریال و برای اسکن ریه بالغ بر 320 میلیارد ریال هزینه از سوی سازمان پرداخت شده است.

- مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت، هزینه های درمان کرونا با بیمه پایه را تشریح کرد.

دکتر حنان حاج محمودی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص هزینه های سازمان بیمه سلامت در مبارزه با کرونا، گفت: میانگین سهم پرداختی سازمان در سال جاری بابت هر پرونده بستری درمان کرونا معادل 67 میلیون ریال بوده است و با توجه به اینکه تعهد سازمان های بیمه گر بر اساس تعرفه های دولتی است پرداخت بیمه شده (بدون احتساب بیمه تکمیلی) از حداقل 10 درصد در بخش دولتی و حداکثر 70 درصد در بخش خصوصی متغیر است.

وی افزود: پوشش بیمه ای داروی رمدسیویر برابر ضوابط ابلاغی به سازمان و مطابق پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت تا سقف قیمت 700 هزار تومان انجام می گیرد؛ بنابراین در بخش بستری 90 درصد و در بخش سرپایی منوط به ممهور شدن نسخه به مهر بیمارستان 70 درصد از هزینه دارو تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار دارد.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت، درباره میزان هزینه درمان کرونا در بخش دولتی و سهم بیمار در پرداخت هزینه ها، اظهار کرد: هزینه های بستری مبتلایان کرونا در بخش دولتی به طور میانگین 86 میلیون ریال تمام می شود که 6 میلیون و 700 هزارتومان آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه تست، دارو و درمان کرونا با بیمه چقدر است؟

هزینه تست، دارو و درمان کرونا با بیمه چقدر است؟