مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:302021-08-01اقتصادي

افزایش نظارت های بهداشتی در مرزهای خوزستان


فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با اشاره به افزایش نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مرزهای خوزستان گفت: سیستم نظارتی و کنترلی اجرای پروتکل های بهداشتی در نقاط مرزی این استان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ولی اله حیاتی یکشنبه شب در یک برنامه تلویریونی اظهار داشت: با توجه به شرایط خوزستان، اجرای تمام محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ بندی شهرها در استان به قوت خود باقی بوده و هم استانی ها باید این موضوع را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه در شهرهای قرمز فعالیت ادارات با یک سوم کارکنان خواهد بود افزود: همچنین در شهرهای نارنجی و زرد نیز فعالیت ادارات به ترتیب با یک دوم و 2 سوم کارکنان برقرار است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با اشاره به اینکه فعالیت اصناف بر اساس رنگ بندی شهرها خواهد بود گفت: ورود خودروهای با پلاک غیربومی و خروج خودروهای با پلاک بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی به تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد ادارات در خصوص مدیریت کرونا اشاره کرد و افزود: از طریق این کمیته تاکنون به 31 مدیر دستگاه اجرایی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تذکر داده شده و تعدادی از مدیران نیز تشویق شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نظارت های بهداشتی در مرزهای خوزستان

افزایش نظارت های بهداشتی در مرزهای خوزستان