مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:252021-08-01سياسي

دستگاه قضا از مرگ یک کارخانه در ایلام جلوگیری کرد


با تدبیر مسوولان دستگاه قضا از تعطیلی شرکت های تولیدی متعددی از جمله شرکت تولیدی آرد ستاره غرب ایوان جلوگیری به عمل آمد و عده زیادی از کارگران نیز به شغل خود بازگشته اند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، یکی از ماموریت هایی که دستگاه قضا در دوران تحول دنبال می کند موضوع حمایت واقعی از تولید و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان به ویژه در حوزه اشتغال است.

دادستانی در عمده نظام های قضایی دنیا، نقش برجسته و با اهمیتی داشته است؛ گاهی نیز جهت احقاق حقوق ملت و دولت ایفای نقش می کند و تا آنجا توانسته از ظرفیت و اختیارات خود برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی گام برداشته است.

  راهبرد دستگاه قضا حمایت های مستقیم و غیرمستقیم از تولید برای رونق و جهش واقعی در تولید، ایجاد فضای کسب و کار و اشتغالزایی است و در دوره تحول قضایی افزون بر ده ها واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد در استان ایلام که اعلام ورشکستگی کرده و از چرخه تولید خارج شده بودند با ورود دادستانی و دستگاه قضا به چرخه تولید بازگشتند.

با ورود به جد دادستانی ایلام بسیاری از کارخانجاتی که مدیران آنها درخواست ورشکستگی داده بودند به جای اینکه از چرخه تولید خارج شوند و در معرض فروش قرار گیرند و بدهی های کارخانجات از طریق مزایده و فروش ماشین آلات و فضای فیزیکی پرداخته شود، احیا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا از مرگ یک کارخانه در ایلام جلوگیری کرد

دستگاه قضا از مرگ یک کارخانه در ایلام جلوگیری کرد