مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:202021-08-01سياسي

مجلس هرگز موافق فیلترینگ و محدودیت فضای مجازی نیست


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصل 85 در مجلس گفت: بر اساس این اصل، از هر کمیسیون تخصصی دو نفر انتخاب شده، طرح را بررسی کرده و رأی نهایی را خواهند داد و پس از بررسی در صحن مجلس به رای خواهند گذاشت و من از همین جا به همه مردم اعلام .

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصل 85 در مجلس گفت: بر اساس این اصل، از هر کمیسیون تخصصی دو نفر انتخاب شده، طرح را بررسی کرده و رأی نهایی را خواهند داد و پس از بررسی در صحن مجلس به رای خواهند گذاشت و من از همین جا به همه مردم اعلام می کنم که مجلس انقلابی هرگز موافق فیلتر و محدودیت فضای مجازی نیست و قرار نیست اینستاگرام، واتس اپ و گوگل در ایران بسته شود.

علیرضا منادی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا در خصوص آخرین وضعیت طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و حواشی مربوط به این طرح گفت: بزرگ ترین مشکل این طرح مربوط به طراحان آن است چراکه به خوبی این طرح را تدوین و تشریح نکردند و فضایی در جامعه ایجاد شد که گویا طراحان آن، قصد جمع آوری اینترنت و فضای مجازی را دارند.

وی ادامه داد: مگر می شود بستر اینترنت را محدود کرد؟! درحالی که اکنون هزینه اینترنت در خانواده ها بیشتر از قبوض برق و آب است؛ اما متأسفانه رفتار، گفتار و مصاحبه های طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس هرگز موافق فیلترینگ و محدودیت فضای مجازی نیست

مجلس هرگز موافق فیلترینگ و محدودیت فضای مجازی نیست