مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:102021-08-01بين الملل

موضوع خروج نیروهای آمریکایی برای فریب پارلمان عراق است


صحبت از خروج نیروهای نظامی آمریکا از عراق نوعی فریب پارلمان این کشور برای کنار گذاشتن مصوبه خروج نیروهای آمریکایی از عراق در واکنش به انجام ترور رسمی مقامات ارشد نظامی عراق و ایران است.

- یک کارشناس مسایل بین الملل گفت: صحبت از خروج نیروهای نظامی آمریکا از عراق نوعی فریب پارلمان این کشور برای کنار گذاشتن مصوبه خروج نیروهای آمریکایی از عراق در واکنش به انجام ترور رسمی مقامات ارشد نظامی عراق و ایران است.

صباح زنگنه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بحث خروج آمریکا از عراق و اینکه آیا این رویکرد آمریکا در عراق همسو با آنچه در افغانستان از این کشور شاهد هستیم، است؟ گفت: بایدن به طور کلی گفته بود که جنگ های طولانی نیروهای نظامی آمریکا را خسته کرده و باید از این منطقه خارج شویم، اما وضعیت افغانستان از عراق متفاوت است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی عراق به فلسطین اشغالی و نقش مردم عراق نسبت به آرمان فلسطین، یک فرهنگ خاصی را در عراق ایجاد کرده که از بین بردنی نیست.

دولتمردان عراقی و مردم عراق برای رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن تلقی می شوند و همواره هم اسراییل سعی در اخلال در عراق داشته و اقدامات خصمانه و توسعه طلبانه و پیاده کردن شعار از نیل تا فرات را تعقیب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع خروج نیروهای آمریکایی برای فریب پارلمان عراق است

موضوع خروج نیروهای آمریکایی برای فریب پارلمان عراق است