مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:002021-08-01اقتصادي

رونمایی از سه کتاب در آخرین جلسه علنی شورای پنجم شیراز


آخرین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز در دوره پنجم با سه دستور کار، رونمایی و معرفی سه کتاب و قدردانی از شهردار همراه بود.

- ایسنا/فارس آخرین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز در دوره پنجم با سه دستور کار، رونمایی و معرفی سه کتاب و قدردانی از شهردار همراه بود.

در نخستین دستور کار یکصدونودوسومین جلسه علنی صحن شورا، ایراد فرمانداری شیراز به مصوبه ای با موضوع اخذ مجوز واگذاری سرقفلی غرفه های طرح توسعه میدان اول میوه وتره بار از طریق انتشار آگهی مزایده عمومی بر اساس قیمت پایه هیأت کارشناسان رسمی دادگستری، مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد موضوع به منظور بررسی مجدد به کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا ارسال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره اطلاع رسانی و پاسخگویی شورای اسلامی شهر شیراز، در نامه ای دیگر از سوی فرمانداری شیراز به مصوبه سرمایه گذاری 30میلیارد ریالی برای ساخت فیلم سینمایی 2888 به کارگردانی و تهیه کنندگی کیوان علی محمدی ایراد وارد شد که با اصرار اعضای شورا بر اجرای آن، بار دیگر به تصویب رسید.

همچنین شوراییان درباره نامه فرمانداری شیراز با موضوع اصلاح مصوبه ای با موضوع قدرالسهم سرانه خدمات عمومی موضوع ماده 101 اصلاحی قانون شهرداری تصمیم گیری کردند و بر اساس آن، مصوبه یادشده برای بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سه کتاب در آخرین جلسه علنی شورای پنجم شیراز

رونمایی از سه کتاب در آخرین جلسه علنی شورای پنجم شیراز