مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 19:102021-08-01سياسي

طرح صیانت و دروغی که به خورد خلق الله میدهند


سخنگوی هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه طرح حمایت از حقوق کاربران، مشهور به طرح صیانت در مجلس تصویب نشده ، نوشت: قطع کردن اینترنت بر اساس این طرح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در یادداشتی تحت عنوان چند نکته درباره طرح مشهور به صیانت نوشت: برخلاف آنچه در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی عنوان شده، طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی(مشهور به #طرح_صیانت) در مجلس تصویب نشده است و تا قبل از تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان، قانون نیست و اجرا نمی شود.

‏آنچه روز 6مرداد با رای 121نماینده مجلس تصویب شد، سپردن این طرح به یک کمیسیون مشترک(طبق اصل 85قانون اساسی) جهت بررسی دقیق، جامع، با حوصله و تخصصی طرح است.

در کمیسیون مشترک، هم از نظرات و پیشنهادات کارشناسان استفاده خواهد شد و هم حذف و اصلاحات متعددی در طرح فعلی صورت می گیرد.

‏کمیسیون مشترک شامل نمایندگانی از کمیسیونهای تخصصی مرتبط با موضوع مجلس( نظیر کمیسیونهای فرهنگی، حقوقی و قضایی، صنایع، اقتصاد و.

) است که هم کلیت طرح و هم اجزای آن را با دقت مورد بررسی قرار داده و نهایتاً تصویب هر جزیی از طرح، نیازمند رای دو سوم اعضای کمیسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صیانت و دروغی که به خورد خلق الله میدهند

طرح صیانت و دروغی که به خورد خلق الله میدهند