مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 19:102021-08-01اقتصادي

کرونا و قطعی برق بلای جان واحدهای صنعتی


رییس هیئت مدیره شهرک صنعتی شکوهیه گفت: شیوع ویروس کرونا مشکلات بسیاری را در روند تولید واحدهای صنعتی بوجود آورده است که قطعی های مکرر برق نیز شرایط را برای صنعتگران سخت تر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم،حمیدرضا عالمی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که در دفتر هیئت مدیره شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد جهان بویژه بخش صنعت اظهار کرد: ویروس کرونا به بخش های اقتصادی جهان آسیب جدی وارد کرده و واحدهای تولیدی را با چالش بسیاری مواجه کرده است.

وی با تبیین مشکلاتی که کرونا به بخش صنعت و اقتصاد تحمیل کرده است،گفت: یک واحد تولیدی بخش های متعددی را شامل می شود اما مهمترین بخش یک واحد صنعتی، بخش توزیع است که موج های مختلف کرونا موجب شده است با مشکل بسیار جدی مواجه شود.

رییس هیئت مدیره شهرک صنعتی شکوهیه قم با عنوان اینکه موفق ترین واحد، واحدی است که زنجیره توزیع قوی داشته باشد، تصریح کرد: بحران کرونا شرایطی را فراهم کرده است که همه بخش ها درگیر شده اند و روند تولید به شدت از شرایط کرونایی متاثر شده است.

وی از اشتغال حدود 30 هزار نفر در شهرک شکوهیه خبر داد و بیان کرد:کرونا گردش اقتصادی را کاهش داده و زیان بسیاری را به اقتصاد کشور تحمیل کرده است و از سویی با شرایطی که کرونا بوجود آورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و قطعی برق بلای جان واحدهای صنعتی

کرونا و قطعی برق بلای جان واحدهای صنعتی