مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 19:002021-08-01اجتماعي

مسیر قطور تا رازی در آذربایجان غربی مسدود است


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوی از مسدود بودن مسیر قطور-رازی و بازگشایی سه راهی ایواوغلی تا سه راهی ملکان در محور خوی- ماکو با تلاش راهداران پس از سیلاب ناشی از بارش باران خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوی از مسدود بودن مسیر قطور-رازی و بازگشایی سه راهی ایواوغلی تا سه راهی ملکان در محور خوی- ماکو با تلاش راهداران پس از سیلاب ناشی از بارش باران خبر داد.

کاظمی در گفت و گو با ایسنا گفت: محور قطور - رازی در اثر بارش باران در سه نقطه کاملا مسدود شده است که از اولین لحظات وقوع سیل تا هم اکنون همکاران مشغول فعالیت هستند و خودروهای در راه مانده را عبور داده اند.

وی ادامه داد: محور خوی - مرند دچار آبگرفتگی و انباشت رسوبات سیل شده که تا این لحظه (بامداد روز دوشنبه) همکارانم در حوزه راهداری مشغول پاکسازی و عبور خودروها هستند و تا اطمینان از رفع رسوبات و عبور تمامی خودروها در محور حضور خواهند داشت.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوی یادآور شد: در بخش صفاییه چند خانواده در روستای قارنجه و مسیر آب گرم در اثر ریزش کوه گرفتار شده اند که راهداران بی وقفه درحال حاضر در محل بوده و مشغول امداد رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر قطور تا رازی در آذربایجان غربی مسدود است

مسیر قطور تا رازی در آذربایجان غربی مسدود است