مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 18:352021-08-01بين الملل

عملیات ویژه نیروهای عراق برای تامین امنیت دروازه کربلا


نیروهای مشترک عراق عملیات هایی را در راستای تمهیدات امنیتی به منظور تامین امنیت زائران در مسیر تشرف به کربلای معلی در ماه محرم انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی عملیات کربلای معلی روز یکشنبه اعلام کرد که به منظور آمادگی برای ورود به ماه محرم و استقبال از زائران در عتبات عالیات مجموعه اقداماتی را برای تامین امنیت شهر کربلا و پیرامون آن انجام داده است.

به نوشته پایگاه خبری موازین نیوز ، در بیانیه فرماندهی عملیات کربلا آمده است: در راستای آمادگی ها برای ورود به ماه محرم، فرماندهی عملیات کربلای معلی با نظارت سرتیپ مجید حمید جانشین فرمانده عملیات کربلا و از طریق تیپ خط شکن ماموریت خود را در جستجو و پاکسازی منطقه جرف النصر و منطقه الهوته انجام داد.

بر اساس این بیانیه، در عملیات روز یکشنبه نیروهای فرماندهی عملیات کربلا مهمات و انواع مختلف پرتابه های جنگی به جای مانده از داعش کشف و توسط یگان مهندسی میدانی این نیروها ضبط و خنثی شد.

جرف النصر در شمال استان بابل و جنوب بغداد که قبل از آزادی از چنگ داعش جرف الصخر نامیده می شد، شهری راهبردی برای دسترسی و ورود به کربلای معلی است و از  همین رو دروازه کربلا خوانده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ویژه نیروهای عراق برای تامین امنیت دروازه کربلا

عملیات ویژه نیروهای عراق برای تامین امنیت دروازه کربلا