مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 18:152021-08-01بين الملل

آمریکا مطمئن است که ایران در حمله به کشتی اسراییلی دست داشته است!


وزیر خارجه ایالات متحده بدون ارائه شواهدی مستدل مدعی شد که واشنگتن در مورد دست داشتن ایران در حمله به نفتکش متعلق به رژیم صهیونیستی در دریای عمان اطمینان دارد.

- به نقل از اسپوتنیک، در پی ادعاهای واهی نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر دست داشتن تهران در حمله به نفت کش این رژیم در دریای عمان، اکنون آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده تنها با بیان اینکه اطلاعات موجود می باشد! مدعی شد که واشنگتن به دست داشتن ایران در حمله روز سی اُم ژوییه به تانکر رژیم صهیونیستی به نام مرکر استریت در سواحل عمان اطمینان دارد.

وی پس از طرح این ادعای بی اساس گفت که برای این اقدام هیچ توجیهی وجود ندارد و بدون ارائه جزییات بیشتر قول داد که ایالات متحده به این اقدام واکنش مقتضی نشان خواهد داد .

بلینکن در این اظهارات واهی مدعی شد که ایران با استفاده از یک فروند پهپاد انفجاری دست به این حمله زده است، حمله ای که به زعم او، باعث کشته شدن دو فرد بیگناه شده است.

گفتنی است، پیش از بلینکن، هم رژیم صهیونیستی و هم انگلیس تهران را به حمله به این تانکر که باعث کشته شدن یک تبعه انگلیسی و یک تبعه رومانیایی شد.

دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس با غیرقانونی و سنگدلانه خواندن این حمله مدعی شد که انگلیس و متحدانش در حال طراحی یک واکنش هماهنگ به این حمله هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مطمئن است که ایران در حمله به کشتی اسراییلی دست داشته است!

آمریکا مطمئن است که ایران در حمله به کشتی اسراییلی دست داشته است!