مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 17:152021-08-01اجتماعي

خسارت سیلاب تابستانی به 6 شهر مازندران


بارش شدید باران و سیلاب شب گذشته موجب خسارت به برخی از مناطق مازندران از جمله شهرهای سوادکوه، سوادکوه شمالی، نوشهر، بابل، آمل و کلاردشت شده است.

- مدیرکل مدیریت بحران مازندران با تاکید بر ضرورت همراهی مردم با نیروهای امدادی، گفت: سیلاب تابستانی به شهرهای سوادکوه، سوادکوه شمالی، نوشهر، بابل، آمل و کلاردشت خسارت وارد کرد.

علی اصغر احمدی در ارتباط با آخرین وضعیت خسارت سیل در مازندران در گفت وگو با فارس با اشاره به خسارت سیل تابستانی به 6 شهر در مازندران، اظهار کرد: بارش شدید باران و سیلاب شب گذشته موجب خسارت به برخی از مناطق مازندران از جمله شهرهای سوادکوه، سوادکوه شمالی، نوشهر، بابل، آمل و کلاردشت شده است.

وی با اشاره به اینکه سیلاب سبب جاری شدن گل و لای در سطح جاده های روستایی و بین روستایی شد،گفت: باتوجه به این شرایط به تمامی نیروهای خدماتی و امدادی آماده باش دادیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: امشب بارش ها در شهرهای سوادکوه، آمل و بابل از شدت بیشتری برخوردار است که در این زمینه هشدارهای لازم داده شده است.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به هشدار احتمال جاری شدن روان آب و وقوع سیلاب های محلی و نقطه ای، افزایش حجم آب رودخانه ها، زمین لغزش و ریزش سنگ در محور های کوهستانی استان خواهیم بود که لازم است افراد از تردد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیلاب تابستانی به 6 شهر مازندران

خسارت سیلاب تابستانی به 6 شهر مازندران