موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:552021-08-01بين الملل

فعال حقوق بشر فرانسه: قانون ضد اسلامی اخیر وجهه قانونی به نژادپرستی علیه مسلمانان می بخشد


یک فعال حقوق بشر فرانسه در مصاحبه ای تاکید کرد که قانون ضد اسلامی اخیری که پارلمان این کشور تصویب کرده به نژادپرستی علیه مسلمانان این کشور وجهه قانونی بخشید و باعث تشدید اسلامی هراسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ماریا دی کاترینا فعال حقوق بشر فرانسه هدف دولت این کشور در اجرای قانون حفظ بنیان های سکولار را هدف قرار دادن مسلمانان این کشور دانست.

وی که با خبرگزاری آناتولی مصاحبه می کرد، گفت که تصویب نهایی این قانون در پارلمان در تاریخ 23 جلوای، به اقدامات نژادپرستانه علیه مسلمانان وجهه قانونی خواهد بخشید و باعث تشدید اسلام هراسی می شود.

این قانون که بحث ها و جدل های زیادی را در جامعه فرانسه به همراه داشت سرانجام توسط پارلمان این کشور با موافقت 49 رای در مقابل 19 رای به تصویب رسید.

کاترینا در ادامه این مصاحبه گفت که بندهای این قانون مسلمانان فرانسه را هدف قرار داده و در تلاش برای نابودی حق آزادی اعتقاد آنها است.

وی تشریح کرد که ملت فرانسه برای حفظ بنیان های سکولار فرانسه ضروری می داند به تصویب رساند.

پایگاه فرانس 24 می گوید مجمع ملی یا مجلس سفلای فرانسه که یکی از دو مجلس پارلمان این کشور است این طرح را علی رغم مخالفت نماینده های پارلمان چپ گرا و راست گرا به تصویب رسانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال حقوق بشر فرانسه: قانون ضد اسلامی اخیر وجهه قانونی به نژادپرستی علیه مسلمانان می بخشد

فعال حقوق بشر فرانسه: قانون ضد اسلامی اخیر وجهه قانونی به نژادپرستی علیه مسلمانان می بخشد